shiiet min dag!<3

Asså min dag helt sjukt tråkig!-.-
Först så vaknade jag av en grym mensvärk ! senare var jag ju tvungen att städa för att några från släkten skulle äta kroppkakor med oss idag , som vi hadde gjort. Dom var jätte goda faktist !:) fick en perfym av farmor för dom hade varit på karnarieöarna(stavning)!! sen typ efter dom hade gott så tittade jag  på King kong visst den va bra men jävligt sorlig i slutet!:((
Åt mat med mina föräldrar och tittade lite på bröllops duellen oxå, den va rolig!:D  men sen hade jag väntat på att
2 ½ män skule börja men ne de va ett annat program ist.:S Äfter de så skulle mitt favorit program börja vampire daires!:D MEN NE då var de inte tydligen! dom sa föra veckan att: Nästa vecka så kommer fortsättningen men NE inte de! blev as sur -.- vilken härlig dag har bara haft as tråkigt.

Hoppas verkligen ni har de bättre!(: Kramar Michelle!<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0