Cheval ridsport!<3

Asså gud vilken fin butik Steffi och Johanna ni har gjort asså!:D så snygga grejer , från sadlar tilll kläder och en massa mer !
Köpte ju mitt chabrak som jag hade beställt, jätte fint !:D (lägger ut en bild på de imorgon.;)
Är as trött nu ! men de va verkligen jätte mysigt där!!:D och imorgon så ska jag ju till Molly!:D:D kommer bli fett kul har inte sätt henne på länge nu, längtar jätte mkt!  Min katt märkte jag att hon gillade mitt chabrak oxå, för hon la sej på de direkt, hahah!.
Jag måste nog gå och lägga mej nu för ska gå upp kl 5:00 på morgonen-.- inte kul.... <3

Så jag säger nog god natt ;D <3                   Puss och kram..<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0